Enviaments i devolucions
- Enviaments Nacionals
-
Disfresses.cat realitza els enviaments a través de diferents empreses de missatgeria, oferint un termini de lliurament segons vostè seleccioni, dins de les opcions que hi ha a la web entre 24h a 72h a Espanya Peninsular. (S”entendran sempre dies laborables de dilluns a divendres i explicaran des del moment de l”acceptació de la comanda.)
El cost de l”enviament dependrà del termini de lliurament triat.
Una vegada el transportista reculli la comanda, li avisarem per e-mail que la seva comanda ha estat enviat.
Les comandes seran enviades a l”adreça de lliurament que vostè ens ha donat en el seu formulari, per la qual cosa important que pari esment en emplenar les dades d”adreça de lliurament. No ens farem responsables de les possibles despeses que ocasioni en cas que l”adreça de lliurament sigui incorrecta o incompleta.
Les comandes enviades i no recollits, se”ls facturarà les despeses de tornada a magatzem cobrat pel nostre transportista, variable segons pes i grandària de la comanda i amb un mínim de 7€ IVA inclòs.
No està permès fer cap canvi d”adreça de lliurament si el mètode de pagament triat és Pay Pal.
Haurà de notificar a Disfresses.cat la falta de recepció de la comanda dins del termini acordat.
- Enviaments Internacionals
-
Disfresses.cat realitza els enviaments a qualsevol punt del món a través de diferents empreses de missatgeria, oferint un termini de lliurament depenent del país al que es dirigeix la comanda.
En indicar la data de lliurament s”entendran sempre en dies laborables de dilluns a divendres i explicant des de l”acceptació de la comanda i no estant observats els dies corresponents a gestions en duana per a destinacions fora de la UE..
El cost de lliurament dependrà del país, pes del paquet i termini de lliurament triat. Poden realitzar un calculo orientatiu a la web de SEUR IIndicant pel calculo de pes 1kg per cada disfressa. El calculo sol variar a la baixa en la majoria dels casos, no obstant això, el preu final del transport internacional es comunicarà per email individualment abans de la confirmació de la comanda.
Una vegada el transportista reculli la comanda, li avisarem per e-mail que la seva comanda ha estat enviat.
Les comandes seran enviades a l”adreça de lliurament que vostè ens ha donat en el seu formulari, per la qual cosa important que pari esment en emplenar les dades d”adreça de lliurament. No ens farem responsables de les possibles despeses que ocasioni en cas que l”adreça de lliurament sigui incorrecta o incompleta.
Les comandes enviades i no recollits, se”ls facturarà les despeses de tornada a magatzem cobrat pel nostre transportista, variable segons pes i grandària de la comanda i amb un mínim de 20€ IVA inclòs
No està permès fer cap canvi d”adreça de lliurament si el mètode de pagament triat és Pay Pal.
Haurà de notificar a Disfresses.cat la falta de recepció de la comanda dins del termini acordat.
- Enviament gratuït
-
Per a comandes d”un cost superior a 100€ sense incloure els ports i per a enviaments a Espanya Peninsular, les despeses d”enviament seran gratuïts, es lliurarà en un servei de 48/72h, en el cas que vostè desitgi lliurament en 24h, haura d”abonar l”import normal d”aquest servei.
- Política de devolucions
-
Per retornar un producte vostè disposa de 15 dies naturals a comptar des de la recepció de la comanda.
Abans de realitzar una devolució, li preguem que es posi en contacte amb nosaltres a través de l”e-mail botigaonline@disfresses.cat notificant-nos que ens va a realitzar una devolució juntament amb el nº albarà i nº de comanda.
Els productes hauran de ser retornats en les mateixes condicions en les quals vostè les va rebre, juntament amb el seu embalatge original complet, etiquetes i juntament amb qualsevol accessori relacionat amb els mateixos. El client serà responsable de demostrar que els articles han estat retornats.
Dins de l”embalatge ha d”indicar el nombre de comanda, nom i cognoms i el motiu de la devolució.
Els productes retornats han de ser enviats en un sol lliurament. Ens reservem el dret de no acceptar productes que pertanyen a una única comanda, retornat i lliurat en diferents moments.
El producte deu estar lliure de qualsevol ús o modificació, és a dir, no ha d”haver estat utilitzat, rentat, alterat o perdut qualsevol dels seus components.
Qualsevol que sigui el sistema de pagament utilitzat per vostè, la devolució de l”import s”engegarà en la major brevetat possible però sempre dins d”un termini de 15 dies següents a la recepció del producte retornat.
Si la seva devolució no compleix amb els termes estipulats, no tindrà dret a rebre cap reemborsament d”import i els remetrem els productes a ports deguts.
Si el destinatari dels productes és diferent de la persona que va efectuar el pagament, el reemborsament dels diners se li farà a la persona que va efectuar el pagament.
Vostè serà responsable dels costos de devolució del producte i en cap cas acceptarem devolucions enviades a ports deguts.
Per realitzar la devolució ha de confirmar-nos que ha enviat el producte i manar-nos un codi de seguiment de l”enviament de l”empresa de transport. Sense el codi de seguiment no ens farem responsables d”aquesta devolució.
Per canviar un producte de talla, primer comprovi que aquest producte compleix la nostra política de devolucions i que té més talles disponibles.
Comuniqui”ns la seva intenció de devolució en un termini màxim de 7 dies hàbils des de la data de lliurament al correu botigaonline@disfresses.cat indicant el nombre de comanda, nom i cognoms i la nova talla.
Una vegada confirmem la disponibilitat de la talla sol·licitada, haurà de realitzar la compra del nou producte indicant la talla correcta.
Prepari el producte per a devolució seguint els passos indicats i nosaltres enviarem el nou producte immediatament. Al moment en què el transportista li lliuri la nova comanda, haurà de lliurar-li la caixa amb el producte que ja no desitja.
Una vegada comprovat que tot està en perfectes condicions, procedirem al reemborsament econòmic de l”import corresponent.
Nosaltres carregarem amb la devolució i vostè amb les despeses del nou enviament.
Els productes es revisen sempre abans dels enviaments, si excepcionalment rebés un producte trencat o defectuós, procedeixi a la devolució com hem detallat anteriorment. Li enviarem un de nou en el menor temps possible sempre que disposem d”unitats en aquest moment. Si no disposem del producte, li reintegrarem tot l”import, així com els costos d”enviament derivats de la devolució
.
No admeten devolució:
- No estan permesos canvis o devolucions dels articles de maquillatge i accessoris per a maquillatge.
- Les comandes especials o sota demanda, excepte tara o defecte.