Ajuda a l’usuari

Social

Consultes habituals ja contestades

Preguntes més freqüents

Cada producte indica en la seva fitxa el termini de lliurament, sempre comptant dies laborals de dilluns a divendres, si vostè ha demanat un article de termini de lliurament 24 / 48h i en la mateixa comanda hi ha un altre article de lliurament en 4 dies, el rebrà tot junt en el termini més alt (en l’exemple 4 dies)

Si no està conforme amb l’article, vostè disposa de 14 dies des de la recepció del producte per tornar el producte. Per fer la devolució només ha d’enviar un correu electrònic indicant que va a realitzar la devolució i fer-nos arribar el paquet al nostre magatzem en el termini indicat anteriorment.

Per canviar l’adreça de lliurament, sempre que el paquet no s’hagi expedit encara, ha d’enviar un correu electrònic indicant la direcció correcta a botigaonline@disfresses.cat.

Per motius de seguretat, és obligatori que la sol·licitud es faci des del mateix correu electrònic amb el qual va realitzar la seva comanda, no es poden realitzar canvis des de la nostra pàgina de contacte o des d’un altre correu electrònic.

Quan el paquet és expedit, el sistema envia a la nit el codi de seguiment al seu correu electrònic. Aquest sistema és automàtic pel que no enviï un i.mail sol·licitant dit codi amb anterioritat, ja que si no ha rebut el correu electrònic, és perquè no tenim el codi de seguiment encara.

Si passen 24 hores de la data màxima de lliurament indicat en el producte, revisi la casella de spam i si no hi és nostre email, envii un email preguntat per la seva comanda.

Atenem totes les consultes des d’aquesta pàgina de contacte, pot enviar un missatge que serà contestat el més ràpidament possible.

Sempre demanem que revisi la comanda que vostè rep en el seu correu electrònic, allà pot comprovar la direcció, codi postal i telèfon per verificar que vostè el va introduir correctament.

Si trobeu qualsevol error, pot enviar-nos un e-mail indicant la direcció correcta a botigaonline@disfresses.cat.

Per motius de seguretat, és obligatori que la sol·licitud es faci des del mateix correu electrònic amb el qual va realitzar la seva comanda, no es poden realitzar canvis des de la nostra pàgina de contacte o des d’un altre correu electrònic.

Realitzem enviaments a Catalunya, Espanya i Portugal

En el 99.99% dels casos, si. Poques vegades hem hagut d’enviar una comanda en dos paquets.

Encara necessiteu ajuda?

Poseu-vos en contacte amb nosaltres



    1. Responsable de les dades: B2C MARKET ONLINE, S.L.

    2. Finalitat de les dades: Respondre a la consulta formulada, enviament de butlletins de notícies i ofertes.

    3. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Soluciones web on line S.L. (UE)

    4. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.

    Enviament Gratuït

    Per a comandes de més de 100 €

    Devolucions fàcils de 14 dies

    Garantia de devolució de 14 dies

    Garantia de Satisfacció

    O li tornem els diners del producte

    Pagaments 100% Segurs

    PayPal / MasterCard / Visa